Dilluns, 26 De Juny De 2017
PLAÇA MAJOR, 1, EL PONT DE BAR, Pont de Bar - 25723 Telèfon: 973 384063 Fax: 973 384063
ajuntament@pontbar.cat.

30/11/2009

Inaugurades les obres de portada d'aigua a Bar i Toloriu i l'arranjament del camí del Debessot

Foto

Dia de festa gran que reuní polítics, tècnics i un nombrós grup de veíns i amics.
El Conseller de Governació de la Generalitat, Sr. Jordi Ausàs, acompanyat de l'alcalde del Pont de Bar, Sr. Francesc Jordana Duran i de diversos delegats territorials de serveis de la Generalitat a l'Alt Pirineu, juntament amb altres autoritats polítiques de la comarca i un nombrós grup de veïns i amics, va inaugurar les obres de portada d'aigua des del riu Segre fins als pobles de Bar i Toloriu, que han suposat una inversió gairebé de cinc-cents mil euros.
El finançament principal ha anat a càrrec de l'Agència Catalana de l'Aigua amb una aportació de 375.000€ i la resta amb aportacions de l'Ajuntament i d'altres Departaments de la Generalitat com ara Governació i Política Territorial.
També es va inaugurar l'arranjament del Camí del Debessot de Bar, que ha suposat una inversió de 147.000€ i una aportació del Pla únic d'Obres i Serveis de Catalunya, de 139.200€