Dissabte, 16 De Desembre De 2017
PLAÇA MAJOR, 1, EL PONT DE BAR, Pont de Bar - 25723 Telèfon: 973 384063 Fax: 973 384063
ajuntament@pontbar.cat.

24/08/2009

Visita del President de la Diputació

Recorregut pels nuclis del municipi

El president de la Diputació de Lleida, Jaume Gilabert, ha visitat aquest dilluns el municipi del Pont de Bar,
Gilabert ha arribat al Pont de Bar on ha estat rebut pel seu alcalde, Francesc Jornada i membres del consistori, ha signat al llibre d’honor i ha visitat el poble i el Museu de la Vinya i del Vi de Muntanya. Posteriorment   ha visitat els pobles d’Aristot, Castellnou de Carcolze,Toloriu i Bar. El president ha destacat el suport que des de la Diputació s’ha donat a diverses obres en l’àmbit de les infrastructures i en el patrimonial, com per exemple amb ajudes per millorar el camí a Aristot, en la portada d’aigües a Bar i Toloriu, un projecte dut a terme conjuntament amb l’ACA i el Departament de PTOP, o les converses que hi ha amb l’ajuntament per fer una cessió d’ús i gestió del castell de Bar per tal de dinamitzar la zona.

El president de la Diputació s’ha referit a la importància què municipis petits com el que visitava en aquesta jornada tinguin el suport necessari de les institucions supramunicipals per tal de tirar endavant els seus projectes, “ja que els pressupostos municipals són molt ajustats i moltes de les inversions que volen fer no es poden dur a terme sinó és amb l’ajuda externa, i més si les extensions dels municipis són molt grans i tenen molts pobles agregats”, ha dit.

“Són obres importants per mantenir l’equilibri al territori, i per mantenir la gent en aquestes poblacions, que, en definitiva, és el que nosaltres, pretenem”, ha assegurat Gilabert.